mandag 5. februar 2018

Veke 5

Takk for ni, januar. Velkommen februar! Med lengre dagar, meir lys og sol (iallfall her) og stabil vinter(håpar eg) med mange skiturar!

Vi hadde kjøttfri måndag (nesten) Eg tømte grønsaksskuffa for det eg fann, både sliten blomkål, slapp brokkoli og gulrøtter som var over toppen. Og løk og søtpotet og paprika. Kokte i buljong, mosa med stavmikser og vips! Middag! (det nesten kjøttfrie besto i at vi åt spekepølse til)

På tirsdag oppdaterte eg Mac`n, det tvinga seg fram, det tok kvelden (og delvis humøeret) og er nøye beskrive i eit eige innlegg. Men du verda, eg har ein kjapp og oppdatert mac no.

Onsdag hadde eg fri, og eg gjekk mellom anna på ski. Onsdag formiddag er ganske roleg i skogen, berre ein gjeng seige, eldre menn som var ferdig med langturen når eg skulle til å starte.


På torsdag fekk eg pakke på jobb. Den var forsåvidt venta, men merkinga lova ikkje godt...


Fredag (og alle andre dagar, omtrent) strikka eg. Eg kan forstå at dette skal bli ei jakke no, eg ser fasongen. Eg har byrja grua meg til eg skal klippe opp.... men enno er det ei sturnd igjen. Både resten av bolen og begge ermene. Og om du lurer, det er ei Bøvertunkofte.

 Slik var det på laurdag. Kaldt, sol frå skyfri himmel og snø. Postkort frå Trondheim!


Det er to bilder frå søndag. Eit frå Hemsedal, som viser korleis eldste junior hadde det i helga. Det ser jo riktig greit ut?
Og eitt frå konserten med yngste junior og turnekonsert med jazzlinja på Sund folkehøgskole. Ein flott konsert, eg er imponert.
Mor øver framleis på å gje slepp, og sender jo ungane både hit og dit (Berre tull, dei reiser både hit og dit utan hensyn til mor! Og dei klarer seg godt.) Men eg held hardt på retten til å mase, om mat og søvn og "kjør fint" og ta vare på deg sjølv og andre! Den retten kan ingen ta frå meg!


Ny veke er igang, eg er ganske klar og det er mykje å sjå fram til! (Jule)-bord og 2x50-årsdag, overnattingsgjester, skitur og vårblomster.
Ha ei god veke!

2 kommentarer:

  1. De var virkelig flinke!!! Og stå på den retten, du! Fin uke og flink til p spise opp maten er su også!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Oss stolte mødre mellom :) vi har litt av en helg bak oss!

      Slett