fredag 23. juni 2017

Kunsten å koble av

Fredag. Ei lita samling papir på kontorpulten som skulle gjerast noko med, eit dataprogram som ikkje samarbeida og eit hode som hadde problem med å konsentrere seg. Sol og varmt ute. Og fredag altså. Heldigvis var det sjokolade på bordet i lunsjen!

Eg avtala med meg sjølv at eg skulle gå tur når eg var ferdig på jobb. Rett heim og skifte til shorts og singlett, i det fjerne tunge skyer, men rett i skogen med meg. Eg har skrive om det før, skogen er min stilleplass, der eg ladar batteria og eg kallar det gjerne mindfullness å gå der. 2 km motbakke, ikkje ein frustrasjon igjen! Eg og skogen, idag luktene av tidleg sommar, klissvåt myr og fuglesang over alt. Herleg!

Bittelitt vått i myra. Sikkert bra for huden med
gjørmebad??



Tyttebær

Storknebb

Blåne bak blåne


Fann ei rute der eg var nesten åleine, tømte tankane for irritasjon over datamaskiner, planla middag, funderte litt, plaska rett ut i kalde bekkar for å skylle av skoa og tok litt bilder. Mindfullness på høgt plan! Vel heime vart skyene svarte og tora slo, før det kom regn, i mengder. Godt å vere inne!



No er det sofateneste, NRK jazz, eg er passe mett etter sommarpizza og eg har mokkabønner. No er det helg!


4 kommentarer:

  1. Ååååå, har dere hatt tordenvær i dag... Her har jeg hatt fri, men jeg måtte en tur innom jobben for å levere ut linser til folk som skulle reise på ferie. Ellers har jeg tatt livet med ro i regnværet.

    I helga er det fullt øs med korpsstevne i byen, for første gang skal jeg bare være "vanlig" korpsmor. Det blir nok til at jeg drar til byen for å se og høre. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig kort med torden, så ikke lyn, men det kom ei skikkelig byge!
      Tror du savner korpslivet :) vi planlegger båttur, dersom regnet gir seg.

      Slett
    2. Jeg savner alt det morsomme... ;-) God tur på fjorden!

      Slett
  2. Mokkabønner er så godt, det tror jeg at jeg må kjøpe meg i dag! Smak av barndommen!

    SvarSlett