søndag 18. desember 2016

Desemberutfordringa, 4.søndag i advent

4.søndag i advent, 6 dagar igjen til jul(i følge mi niese som protesterte kjapt då eg sa det var ei veke igjen) Idag har vi hatt impulsiv familieadventslunsj med innlagt gåvebytte. Utruleg kjekt! Skulle jo tru at når ein er familie som bur i nærleiken av kvarandre, så ser ein kvarandre ganske ofte, men det slår dessverre ikkje alltid til. Det er livsfaser,jobb og aktiviteter som gjer at dagane og vekene går fort. Heldigvis er det kjekt når vi møtes!
Morgonstemning. Eit lite glimt av soloppgang.
(før regnet kom...)
Grovbrød, nybakt loff, prøvesmaking på fenalåret og ei stor skål klementin. Mislukka kransekake og ein veldig godt heva adventskrans med 4 lys. Lego, musikkinstrument og dataspel. No har oppvaskmaskina gjort jobben sin, og eg håpar at litt av ryddinga idag heng igjen til vi skal ha grautfest på onsdag.

Adventskrans

Kjekt med adventslunsj 
Eg sett veldig stor pris på oppvasakmakina på dagar med mange rundt bordet!

(Men prøvesmaking av lammerull var berre for dei som møtte opp til frukost)
Så over til utfordringa til Lammelårtanker:


søndag, 18.12: Hvis du skulle gjort noe annet enn du pleier på julaften, hva skulle det vært (og hvorfor)?

Kva ville eg gjort om eg skulle gjort noko anna på julaften? Kva gjer eg til vanleg?
Eg har vakse opp med at vi alltid var heime, litt fordi pappa hadde brøyting av vegane og då kan ein ikkje reise bort om vinteren(iallfall ikkje då eg var lita, det snødde alltid på julaften! Mykje! Gjerne med vind også) Mine besteforeldre feira saman med oss og av og til nokre av pappa sine yngre søsken med familie. Etterkvart feira vi med mine eldste søsken og deira barn. Dei siste åra, ca dei siste 16, har vi feira heime hos oss sjølve, med unntak av eit par-tre gonger. Og vi har hatt besøk hos oss sjølve, ikkje berre nær familie. Men fellesnemnaren er feiring heime og med familie. Tradisjonsrik mat, pinnekjøt eller ribbe. Sviskesuppe eller jordbær. Dronning Maud-fromasj. Fruktfat. Marsipan. Eg likar det.
Er det feigt av meg?

Kva ville eg gjort på ein annan måte? Det har eg aldri tenkt på!
Somme reiser bort i jula, for å stå på ski eller bade. Det har ikkje frista meg, til no. Kanskje det blir aktuelt ein gong?
Andre hjelper til på ulike arrangement, lagar mat, pratar med folk. Det har heller ikkje vore aktuelt for meg, enno. Og eg tenkjer at eg treng ikkje gjere det på ein julaften, eigentleg, dei treng sikkert hjelp heile året?
Kanskje er mi alternative jul for nokre år framover å vere saman med familie, unge og gamle alt ettersom? Men interresant spørsmål!






2 kommentarer: