fredag 12. august 2016

Fredagsgleder

Det er nok å henge seg opp i, av både viktige og mindre viktige ting. Ting som irriterar som kløe på ryggen, andre ting er større og kan ta nattesøvnen. Difor tenkte eg å lage ei liste med fredagsgleder!
Ein stamme å kvile på, når det er fredag og det har
vore ein lang motbakke først.


  • eg rakk jobb tidsnok idag, til tross for at eg forsov meg. Takk til mannen som laga frukost til meg (eg har fleksitid, men av og til må eg vere der til ei fast tid lell, det er alltid slike dagar ein forsøv seg!) No gjeld det berre å finne ut kvifor "vekkarsengeristaren" ikkje starta i dag tidleg. Det kan vere eg må ringe Hjelpemiddelsentralen for å få hjelp.  Det er litt "pangstart" på dagen å forsove seg...
  • eg har vore på kafe og ete lunsj. Heilt åleine, men med selskap av ei avis og ein stor kopp te. Det kallar eg kvalitetstid.
    Kvalitetstid
  • eg har gått tur i marka. Med bøtte til å plukke litt blåbær her og der, for det er så mykje bær i marka. Ein skikkeleg kosetur, med lavt tempo, litt fotosafari og litt bær i bøtta og mykje i munnen. Tid til å høyre suset i trea, kjenne lukta av skog og sjå på humla som surrar. Det var ikkje sol, men det regna ikkje og slik været har vore dei siste dagane, er det eit avgjort pluss.
    Blått i blått!
  • eg kom heim etter skogturen og åt ei skive av rugbrødet eg bakte i går, med kremost og blåbær på. Det var eit skikkeleg #instamoment, og eg kjente meg nesten som ein rosabloggar :) Det er hashtag på hashtag! #heimebakt #sjølvplukka_blåbær #gamalt_servise #husmorpoeng #utan_sukker #mat_frå_grunnen 
  • eg har bakt blåbærkake av blåbæra! Den et eg lunka framfor tv´n i ei varm og tørr stove, saman med mann og son. Godt! Vi ser Ol-sending, med bueskytting og håndball.
    Blåbærkake
  • ryggen virkar når eg tek det med ro. Eg har klart å gjere styrkeøvingar fleire dagar den siste veka, og halde meg i skinnet når eg er ute og går(altså ikkje prøve å sette fartsrekord...) Det er så godt for humøret å kunne gå tur i skogen!
  • eg har ei heil helg framfor meg, med litt planer, men også med tid til å gjere det som fell meg inn. Fredag er kanskje den beste dagen i veka slik! 
  • eg har fleire gode(trur eg) bøker liggande som eg skal lese. Kanskje eg skal lese langt på natt? I morgon har eg uansett ikkje tenkt å teste vekkerklokka.
Eg skal tenkje litt meir på desse plusstinga når eg legg meg i kveld! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar