fredag 13. november 2015

Klar, ferdig helg!

Det er fredag.
Middagen står og blir ferdig av seg sjøl i omnen. Eg har avtala tid med mannen, og kanskje passar det for 17åringen å ete saman med oss også?
Huset er ryddig nok. Iallfall for levande lys, sofa og lesing av bok.
Eg har gått tur, for å kaste glass- og metallsøppel. Er det ikkje rart kor fort den dunken inni kjøkkenbenken blir full, og kor vanskeleg det er å få kasta det? Men no er det gjort og eg er godt fornøgd med meg sjøl. Eg har fått stramma inn litt på brillene mine, slik at dei sitt betre på. Eg byrjar å venne meg på å bruke dei! Eg har kjøpt mengder med klementiner og bittelitt sjokolade til fredagskos. Eg har møtte ein nabo på butikken og fekk ein triveleg fredagsprat. Eg gler meg på selskp i morgon kveld, og satsar på at ryggen tåler høge hælar.
Eg har fått time for tilpassing av det beinforankra høreapparatet. Eg har venta tålmodig og spurt berre ein gong om kvifor eg ikkje har fått time før, har eg no ein avtale til veke. Det blir spennande! Eg gler meg og er topp motivert for å lære å bruke det.
Eg har fått time hos smerteklinikken for meir utredning av ryggen, det er eg litt meir spent på. Men det skjer iallfall ting, og no veit eg når eg skal inn. Det er motiverande!
Ute er det ein merkeleg haust, på ein måte godt med lune dagar, men burde ikkje november vore kaldare?!
Fredag! Ei heil helg framfor oss, og eg skal starte med å nyte denne kvelden!
Gog helg!
Fint å bu i by når det ser slik ut i nabolaget!

Haust 
Dagens solnedgang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar