søndag 30. august 2015

Vekestart veke 36, om feiring, venskap og familie

Ei helg med feiring er over! I går var det kveldsmat med gode vener, det var gulasjsuppe, kake og god tid til prat. Vi har nesten ikkje sett kvarandre i sommar, så det var så fint å treffes igjen og ha tid til litt meir enn å seie hei!

Og når ein får slike fine kort!
Idag har vi hatt familieselskap, det har vore god stemning og god tid. No er det stille i stova og heilt tomme kakefat!

Eg har prøvd meg på nye oppskrifter, men eg har vel igrunnen berre brukt dei som inspisrasjon, for eg kombinerte litt forskjelleg… Det vart iallfall blåbærbollar med inspirasjon av Fru Timian og kardemommesnurrar med inspirasjon frå Trines matblogg. Eg brukte mi eiga oppskrift på gjærdeig, og hadde ikkje blåbær, men brukte blåbærsyltetøy. Men eg fekk iallfall brukt kardemommekapslane eg hadde i krydderskapet!  Sitronfromasj har eg laga før, den er knallgod! Litt arbeid, og litt omstendeleg, men kan anbefale denne oppskrifta. (og her fulgte eg oppskrifta nøye!)
Det er fantastisk å ha gode vener og fin familie som kjem på besøk, som vil vere med og feire meg og som hadde med så fine gåver!(eg har fått notisbok, blomster, olivenolje, fin edikk +++) Eg er rik!

No er eg nesten klar for ny veke. Eg skal ha eit par feriedagar, det blir godt! Det er mykje program på kveldstid, men greit å få det unna, for neste veke blir det operasjon for øret, og då må eg vel skru ned tempoet endå meir. Det er straks september, og det kjennest rart. Kvar vart sommaren av? Er det haust allereie?! Eg er nok litt lurt av det fine været som har vore i det siste.
Eg fann dette fine augustdiktet på Facebook og det får vere eit slags farvel til august og velkommen til september!

AUGUST
Slutten er vakrest
hvisker svaberget og

løfter den brune kroppen 

din litt nærmere solen

vakrest er slutten og

august presangen til

dem med hjerte 

for sirisser
rognebær 

og solnedganger

- Arne Ruste -
Augusthimmel

Då ønskjer eg deg ei god veke! Kanskje klarer eg skrive litt i løpet av veka også?

4 kommentarer:

  1. Så kjekt at du har hatt fin helg!
    Tenk at no er det straks september og haust. ..
    Flott august dikt.
    Nyt ferie dagane.
    Og lukke til med alt du skal igjennom.

    Klem :-D

    SvarSlett
  2. Ble sulten, gjærbaksten så perfekt ut!

    SvarSlett
    Svar
    1. Gjærbakst ble veldig god, og borte vekk før selskapet var over😊

      Slett