søndag 23. august 2015

Vekestart veke 35

Eg har dårleg samvit! Eg har eit minne om at eg brukte å ha ein skags vekestart på denne bloggen, sånn ca kvar søndag, men det er lenge sidan no!
Det har vore sommar, ikkje all verden til sommar slik den første delen, men sommar, ferie, tid borte, slappe dagar. Så har det vore tilbake på jobb, ikkje fulltid for meg, men rutiner som skal følgast opp, og trening som skal gjennomførast for ryggen. Så har det vore flytteførebuinagar og innkjøp og pakking med eldste junior, slikt går ikkje av seg sjølv, iallfall trur ikkje mor det! Og så kom godværet! Det har vore nonstop-sol ei veke! Lange, varme kveldar, mørket som kjem, levande lys på terrassen og middag og kveldsmat ute. Det har vore knott og mygg som konkurrerar om blodet mitt, og dertil dårleg søvn når det klør! Eg har ligge langflat i sola, og fyllt på D-vitaminlageret til vinteren og fått litt farge på ein bleik kropp! Viktig jobb! Eg har tatt med alt som kan gjerast ute ut i solveggen, bretting av klær, baking av pizza ++. Vi har vaska og beisa terrassen og sitte der endå meir. Vi har sykla til skogen og eit lite vatn og bada(ok, det var kaldt, men eg svømte!) Og på mine korte turar innom internett ser eg at andre blogga, eg ser interessante overskrifter eg tenkjer eg skal lese meir om seinare. Og eg har tenkt at bloggen min lever vel over endå ein dag utan nytt stoff!
Sol, blomkarse og henhekøye.
Sommar i august!


Sol frå skyfri himmel!

Baking i det fri!

Bading

Kveldsliv på terrassen

Det har den gjort! Overlevd altså. Men eg ser at det er få som er innom, de har vel gitt opp å vente på nye innlegg? Men i kveld skal de få litt nytt!

August er her! Det er ein fin månad(sidan eg feks har fødselsdag snart) Og iår med lange, varme dager og dei mørke kveldane som er så varme og lune! I skogen kjem meir og meir bær(eg har plukka multer i dag, ikkje så mange, men eg fann ei fin myr! Der kosa meg med litt i munnen og mest i posen. Multekrem på julaften er sikra, og vel så det) Men det er dogg i graset lenge om morgonen, enkelte planter seier at no er det snart nok, grønsakshagen er over sitt beste, det går mot haust. Og difor skal eg dele dette diktet av Hans Børøi med dykk, om august og at noko nærmar seg over. Litt mørkt kanskje, men flott!

August

Nattsvermernes ulne tid
august
med mugg og surmelk
og fallskjermslipp av løvetannfrø
over enger som sommeren har forlatt.
En smerte er overvunnet; himmelen legger
mjuke forbindinger av mørke
på de hvite nettenes
bankende sår av lengsel.
Aldri er jorda
jord som i august. Du kjenner
den eier deg. Føttene dine
peker uten misvisning
mot Jordens sentrum.
Og du hører billene
vri sitt lille bor av kitin
gjennom de dødes hjerneskalleer
djupt i gravene.
Hans Børli
Ønskjer deg ei strålande veke! Så skal eg prøve å vere i rute igjen med vekestarten frå no!

3 kommentarer:

  1. Kanskje noen av leserne av bloggen din har, som jeg, fulgt deg på instagram? :) Kjekt å kunne lese litt mer tekst enn hva man får plass til der.
    Bloggene overlever, bare vi ikke glemmer dem selv....min lå brakk ganske lenge, og som du sier her; det viste igjen på besøkstallet.

    Takk for diktet!

    Siri

    SvarSlett
  2. Jeg har deg i flere kanaler så jeg vet at du lever (heldigvis). Men velkommen tilbake i bloggform også!

    SvarSlett