søndag 17. mai 2015

17.mai, ei slags oppsummering

Kort sagt ein fin dag!
(men eg er altfor glad i å dele til å greie meg med så få ord!)

Eg var på skogtur igår, og jammen hadde
skogen også pynta seg til 17.mai!

Dagen idag starta med å sjekke at russen hadde kome seg opp og ut til russefrukost. Det hadde han, for 2 timar sidan…Godt han greidde seg sjølv! Værmeldingane for dagen har vore ganske dystre, får kaldt til kaldare, og heilt klart regn, mykje regn! Men det var betre! Gløtt av sol og berre litt regn, og ok, ganske kaldt, men heilt perfekt for bunad! Så vi andre åt frukost og kom oss i stasen, og sidan gjekk det slag i slag. Det var stas å bruke bunaden som passa igjen! (Det må vere det plagget som er mest utsett for krympegass i skapet, fort gjort at ein surnar når den skal prøvast på! Men i år gjekk det bra!)


Russ
Mann og kone!
Eg har sett barnetog, med både 17åringen og russen. Eg har kjent på kor lettrørt eg er. Vi har vore i Salem og ete kake, snakka med kjente vi ser omtrent berre ein gong i året og sunge nasjonalsangen. Eg har sett deler av borgartoget, med kjente og ukjente som gjekk. Vi rakk ein tur heim for å ete bittelitt, og skifte sko (Note to self: eg MÅ ha nye bunadssko eg har gnagsår oppå alle tærne…)

Lunsj med asparges, spekeskinke, parmesan og bringebær

Tilbake til byen for å sjå russetoget og kjenne bittelitt på klumpen i halsen over guten min som har vorte stor, kanskje ikkje så fort, men han har iallfall vorte stor!

No var det på tide og skifte på seg noko lettare, pynte kaka og gå til naboen vi har alletiders tradisjon med gjennom 12 år: felles middag på 17.mai! I år har opphavet til tradisjonen vorte russ, og vi var litt spente på om dei ville dukke opp, men det gjorde dei! Vi starta med dette då gutane gjekk i første klasse, og maten var pølse og stappe og skulle vere enkel og grei å gjennomføre mellom barnetog og opplegg på skulen. No er det ei stund sidan vi hadde vakter med kakesalg og lykkehjul, så vi har flytta måltidet til seinare på dag, når vi har betre tid.
Mine nye sko!

Vi tøysar ikkje med pynten på 17.mai!

Og apropos lettrørt, når ein står der, stivpynta, saman med sin yngste son, som syng av full hals saman med alle andre, det er vår, det er gløtt av sol, og det skal syngast denne sangen. Då kan det vere eg må ta ei lita pause, for å svelge klumpen i halsen og berre ta kjenslene inn over meg! 

Gud signe vårt dyre fedreland,
og lat det som hagen bløma.
Lat lysa din fred frå fjell til strand
og vetter for vårsol røma.
Lat folket som brøder saman bu,
som kristne det kan seg søma.


Elias Blix

Håpar du har hatt ein fin dag, du også! Og at veka som kjem blir god!

4 kommentarer:

  1. Så fint at du hadde kjekk dag!

    Nyt resten av mai :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var ein fin dag, men av og til saknar eg dei rolege 17.maifeiringane, som starta med frukost som varte lenge, som hadde tid til littt kikking på tog, før det var lang og sakte middag på kvelden. Dei tidene kjem vel att!

      Slett
  2. Jeg ser du hadde bilde av KVT-russen. Vet ikke om det var fordi din russ gikk der, men jeg var altså KVT-russ i 1986.

    17. mai i Trondheim var forresten veldig koselig, jeg rakk å feire 17. mai der i tre år.

    Her gikk dagen som den pleier, kjempefint! Vi i Bygdekorpset fikk mye skryt for vår første offentlige opptreden, og det var stas. Vår faste soft-is-etter-borgertoget-sted hadde stengt, og det var ikke fullt så stas. Men vi skulle hjem til svigers etterpå for å spise kvelds, så det var kanskje like greit.

    Min Oslostuderende sønn klarte å komme ganske tydelig på TV da studentkorpset hans passerte slottet. Jeg måtte se det på You Tube i dag. Flere snaper fra min datter fortalte meg at hun hadde en fin dag på sin skole sammen med vennene.

    Beina i går var ekstremt vonde, som de skal på kvelden på 17. mai. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Min russ er kvt russ, så moro at du også har gått der. Virker som en fin skole å vere elev på. Jeg har feira 17.mai i Trondheim i 22 år nå, det har blitt mitt sted!
      Eneste aberet med fullt program hele dagen er at jeg ikke får sett tv, for som barn var det litt av ett høydepunkt å se hva som skjedde rundt om I landet. Men om noen år blir det vel tid til det igjen!

      Slett