tirsdag 14. oktober 2014

Tirsdagsmiddag i ei fart

Når eg seier eg skal blogge middagane mine denne veka, betyr det ikkje "fancypancy" mat kvar dag eller alt laga heilt frå botn!
Idag vart det lang dag på jobb, nesten som vanleg, og eg skulle vidare igjen tidleg, altså seint heim og tidleg ut. Motsett hadde vore betre :) Men mat må ein ha! Og idag nytte vi verkeleg godt at eg og junior hadde storhandel med særleg vekt på middag på laurdag. Kjøleskapet har innhald også tilpassa travle dagar! Tenk om det var vanen…då hadde det vore lettare å ete variert og sunt! Det kan jo vere eit mål for resten av hausten?!

Eg gløymte nesten å ta bilder, så dette er av restane i steikepanna
Vi kjøpte grove fiskeburgerar, med 80 % fisk! Nesten som å ete fisk. Kakene varma eg i steikepanna, og kokte mandelpotet samtidig. Mot slutten putta eg blomkål og brokkoli opp i potetgryta, og vi hadde rå gulrotstavar til. Kjapt og godt!!
Og det er kjekt når vi rekk ete samtidig, då får vi snakka litt, samordne planene for resten av dagen og kanskje morgondagen og ha litt kvilepuls saman.

I morgon har eg fri, så då blir det kanskje noko som krever litt meir tid?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar