søndag 24. august 2014

Vekestart veke 35


Og DEEER var vi igang igjen! Skulen har starta, mannen har starta på jobb. Vi må i seng om kvelden, det må vere brød til frukost og niste, klær må vaskast. Eg prøvar finne igjen rutinene i å handle inn, finne ut når tenåringane startar på skulen, når kjem dei forresten heim og når skal dei ut igjen? Dei går ikkje på skular med streik, enno, så det vart rett på full rulle. Rekk vi middag saman? Oj, skulle eg på eit møte i kveld?! Det er planlegging av hausten, eg ser at det er gode sjanser til å fylle tida med mykje. Eg skal ikkje seie ja til alt. Eg har hatt ei "mellomveke", der eg har vore heime. I morgon startar alvoret for meg og. Men det er jo kvardagen som er livet :)
Sjølv om vi har feira fødselsdag på forskot idag, med full stove, kaker, blomster og latter. Det var vitamininnsprøytning for meg! Og iallfall alt anna enn kvardagsleg.

Eg fekk så lyst på blomster,
så då kjøpte eg det til meg sjøl!

Det kan vere godt med ei pause, og nokon og ta pause saman med!!

HANDA 

Du legg handa di
inn i mi.

Verda tek ein pause.

Helge Torvund

God veke til deg!

4 kommentarer:

  1. Fint dikt!
    Og kvardagen er hektisk.
    Så helg er kjærkome ja.

    fin ny veke i bartebyen

    SvarSlett
  2. Uten hverdag, ingen fest. Vi trenger kontrastene, kanskje mest av alt for å verdsette det vi har og ikke glemme hvor godt det er.

    God ukestart til deg!

    SvarSlett
  3. Jeg elsker hverdagene mine! Og jeg kjøpte meg latexroser, jeg. Fordi jeg elsker synet av dem. De gjør meg lykkelige selv om de ikke lukter. Håper du får en nydelig uke!

    SvarSlett
  4. Ååå "HANDA" var fiiiin!
    Ja hverdagene er i gang igjen, de er og forblir veldig deilige de også. Her har to av tre tenåringer streik og den siste har sånn delvis streik, er på skolen to dager i uka. De har fått forlenget sommerferie og jeg tror de kjeder seg veldig alle sammen egentlig. Mor syns vertfall det skal bli greit at ting kommer på stell snart! Ha en flott helg!

    SvarSlett