søndag 4. mai 2014

Vekestart veke 19

Vi har vore ein svipptur til Romsdalen igjen. Vi reiste frå Trondheim i snø/slaps/regn/sludd og eg såg på ingen måte fram til kjøreturen. Men på mystisk vis var vegane heilt fine, og yngste junior som var aleine med foreldra i helga, har øvelseskjørt mil etter mil som han har ført nøye opp på skjema for å bevitne kjøretrening. Eg har (nesten) ikkje bitt naglar eller ropt høgt.

Det sure været fortsette heilt til i dag, det har vore kald, vind og rikeleg med nedbør. Typisk innevær, og svigerfar har passa på at omnen har halde seg varm.

Men, og dette er merkeleg, når eg ser på bileta eg har tatt, er det stort sett fint vær! Dei fleste er naturlegvis tatt idag, med blikkstille fjord, snø på fjelltoppane og grøne lier. Det er så ein nesten byrjar synge "No livnar det i lundar, no lauvast det i li" og Ja, vi elsker"! Men nokre gråværsrealitetar har eg greid å fange, og presenterer litt av begge deler.

Vekas ord er av Jan-Magnus Bruheim, dei står på ei bærenett eg fekk av svigermor:
Gode ord for ei ny veke!








Og ein vestlandstur er ikkje fullkomen utan ein fergetur.


6 kommentarer:

  1. Vakkert visdomsord på nettet og flotte bilete!!

    Fin ny veke :-)

    SvarSlett
  2. Blogg j Eg vil følge og nydelige bilder :-)

    SvarSlett
  3. En for meg, ny blogg. Har bare så vidt lese litt,
    Må ta mer en annen dag.
    Men måtte bare kommentere innlegget under her
    Skulle nesten tro det var jeg som hadde skrevet det
    for ca fire år siden. Da var det yngstemann her som
    øvelseskjørte, og jeg satt ofte i baksete.
    Jeg nekte å øvelseskjøre med de på vinteren,
    men korte turer på bare veier gikk ann.
    Glad jeg er ferdig med den perioden.Hehe
    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Velkommen hit :) Eg har heller ikkje tatt noko vinterkjøring, men eg stolt over at eg orkar ta sommarkjøring!

      Slett
  4. Utrolig flotte bilder av fjella som speiler seg i vannet - vakkert rett og slett!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var nydelig vær, men iskaldt! Det kjenner man heldigvis ikke på bildet :)

      Slett