tirsdag 2. juli 2013

TOTOkonsert


Søndag var eg og yngste junior på TOTO-konsert, eg måtte vere med for at han skulle få lov å kome inn og eg fekk lov å stå saman med han og kompisane under konserten, vinn-vinn!!  Men det spørs om ikkje han har større rockeattitude enn mor...

Det var sommar og sol og lang, lys kveld, så lysshowet kom vel ikkje heilt til sin rett, men musikken og stemninga var bra!!
Alle dei kjente sangane kom, Africa, Rosanna og Hold the line, og allsangfaktoren var høg(og ein kan godt synge litt "lalala" når ein ikkje er heilt sikker på teksten, ingen snudde seg og såg rart på meg!)


Men mor er mor, og ho såg andre ting som godt kunne takast bilete av :)

Gode sko er vikitg!!
Olav Tryggvasson strålte saman med sola!
Beviset for at eg verkeleg var der!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar