tirsdag 9. juli 2013

Leseliste, julistart

For å vere litt ajour med leselistene mine, må eg berre skrive ned det eg har lese på starten av juli med det samme.
Eg er framleis på Harry Hole-kjøret, og har lese "Frelseren" og "Snømannen". Heldigvis huska eg delvis kven skuken var, men å lese så mykje skummelt hjelp ikkje på å vere skvetten og mørkredd!


Litt i same sjanger er "Den siste gode mann". Thriller med handling frå Danmark og særleg København. Dit vi snart skal på ferie...det blir vel enkelte stader eg må unngå! Boka tek utgngspunkt i ei jødisk myte/historie om at det i kvar generasjon er 36 gode menn(eller kvinner) på jorda, dør dei før neste generasjon er på plass, går jorda under. Men kven er gode? Korleis finne dei og redde dei?






Heldigvis fann eg ei kosebok å lese etterpå!
"Å bake kaker i Kigali" er ei bok som gir innblikk i ei verd som er framand for meg, eksotisk på mange måtar. Handlinga foregår i Kigali, ein by i Rwanda. Hovudpersonen Angel bur saman med mann og barnebarna ho har måtte ta seg av etter at barna hennar døydde. Det er krig, sjukdom, venskap og problem, den er lettlest og utmerka ferielektyre. Boka er herved anbefalt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar