søndag 28. april 2013

Vekestart 18 og litt om livet

Det er vår, faktisk og endeleg og deileg! I samband med konfimasjonen, som eg trur ahr vore nemnt tidlegare, ser eg stadig etter om våren er her, det er jo fint om det blir slik at ein kan vere bittelitt ute på den store dagen...
Det kom seg litt på plena då eg fekk raka vekk tørt gras og gamalt lauv, men løkane eg sette i haust viser seg ikkje.... Kanskje dei ikkje tålte den lange vinteren? Mine grøne fingrar trur eg iallfall ikkje det er noko i vegen med!

Dagens gode ord er frå ein vårsang eg huskar frå skulen, 17.mai og andre vårsamlingar, og som eg tok meg i å nynne på i dag då vi var ute på tur(må jo berre tilfeldig nemne at vi har vore på tur idag, i sola, ved sjøen...)
No livnar det i lundar, no lauvast det i lid,den heile skapning stundar no fram til sumars tid.Elias Blix
(heile sangen kan du lese her:Vårsalme)

Eg stundar til lysare tider, varme og som. Gler meg til meir fuglesang, grøne plener, grilling på terrassen, lesing i sola etc!!!























Vi gjekk tur på Ladestien i dag, sjølv om du ikkje ser det på bileta var det masse folk ute! Det var lang kø for å kjøpe is, det var ungar som utfordra høgda på støvlane sine der dei vassa i fjøresteinane, det var spreke joggarar og nyskjerrige hundar. Det var spede små spirar som om nokre dagar spring ut til årets første kveitveis. Eg fekk årets første uteis! Det var rett og slett mykje vår i lufta!



I heimen byrjar det lage seg mot konfirmasjon, det er 6 dagar igjen. Eg surrar ikkje lenger rundt taklampa, det er tid for å gjere det som må gjerast! Og det meste er vaska, det trengs berre litt overflatebehandling dagen før dagen, eg har masse kaker på lista, vi har hjelp med middagen og vi skriv på ein sang. Mannen har skrudd og fiksa do. Vi landar altså mest sannsynleg på beina denne gongen også! 
Det som er mest krevande er at kvardagen går for fullt, parallelt med konfirmasjonsførebuingane... Vi må ha mat kvar dag, det krever at nokon handlar inn noko anna enn konfirmasjonsrelaterte ting, idag er eg veldig glad for søndagsopne butikkar. Klesvask blir det uansett og det er jobb og skule kvar dag!

Eg har kjøpt hortensia til å pynte med, no krevest det berre at eg huska vatne den så den lever heilt til den skal brukast.... Den hang med nebbet i dag tidleg, men etter kraftig vatning kom den seg :) 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar