fredag 28. september 2012

Mitt liv som and!




Eg har eit favorittuttrykk:

Always behave like a duck – keep calm and unruffled on the surface but paddle like the devil underneath.

~ Jacob Braude

Vere som ei and, roleg på overflata, kave desperat under vatn... 
Denne gjenger bur på badet, litt liv og røre!

Innimellom kavar eg frykteleg "under vatn" medan eg sikkert ser roleg og fatta ut på overflata...  Det kan vere i ulike samanhengar behovet melder seg; i diskusjon med tenåringar, på butikken når ekspeditøren ikkje forstår kva eg vil eller kanskje særleg på jobb når eg skal legge fram noko eller får spørsmål som eg skal prøve å gje gode svar på. Det kan også vere når eg er sliten, men ikkje vil vise det, og heller vil ha blankpussa fasade...
Eigentleg bør ein vel stå fram som ein er, seie ein er usikker eller ikkje veit og heller be om time-out. Men det er eigentleg, no snakkar vi om real-life og beinhard kvardagsrealisme!


imgres.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar