tirsdag 26. juni 2012

Shopping in America


Yuhu, eg har eit ekstra gen på shopping, særleg når det kjem til sko! Og idag fekk eg jammen med mann og barn på det, og vi har kjøpt nesten skumle mengder sko ;) Det er heilt andre prisar og utvalget av størrelsar og variantar her, særleg når ein har brei fot eller smal fot eller berre har lyst på noko anna! Men enno er eg oppe i berre to par og det er ingenting!!

Itillegg har enkelte i familien kjøpt fotoutstyr, vi har vore på eit Vitensenter(Dei hadde slangar der, dei har eg ikkje sett, men er såg på aligatorar og skilpadder) det var dinosaurutstilling som var veldig bra og mykje lokal geologi.

Vi har ete på ein særdeles lokal diner til lunsj, det var ein stad der dei fleste truleg gjekk ofte og det var god og rimeleg og rikeleg med mat! Og vi har kjørt rundt og leita etter butikkar og testa samarbeid om GPS og kartlesing. Vi er framleis gode vener!


Idag får eg til å legge ut litt bilder:
Fredag morgon og eg twitrar frå Kastrup


Laurdag var vi i Magic Kingdom, og gutta(bakert) har funne noko med vatn og fart!

På ustødig grunn!
Slik var været i går!

LIke blid tross regn og våte klær!

1 kommentar:

  1. Ser ut til at dere har det bra, tross dårlig vær! Hos oss går det framover med bygging, selv om det har vært stille et par uker nå. Men i morges kl 7 var de på plass igjen!
    Kos dere videre :-)

    SvarSlett