fredag 4. desember 2020

4.desember

Eg hadde ein tanke om eit lite bloggskriv kvar dag i advent, men sidan vi no er på 4.desember, ser det ut til at det ikkje blir....

Men eg kan jo skrive når eg rekk det?

Eg er veldig glad i NRK Klassisk, og i desember blir det
NRK Jul. Eg høyrer julemusikk allereie. 

Eg har vore litt sliten i det siste, og tenkt at iår skal eg ikkje lage så mykje mat. 
Det kan tenkast at den planen berre blir langt til side, for når eg startar blir eg fort ivrig...
Dei to siste dagane har det vorte både lammerull og grisesylte. Begge deler er prøvesmakt,
godkjent og pakka ned og lagt i frysaren. 


Julekoppane er på plass i skapet. Eg er ikkje så flink på å ta bort
ting til vanleg, men til jul klarer eg rydde plass i skapet
slik at julekoppane får plass. Dei raude er forresten vinterkoppar,
og får stå framme til utpå våren ein gong.


Og plutseleg er eg tilbake med litt advent frå meg til deg!






2 kommentarer:

  1. Jeg hadde også lekt med tanken på ett innlegg i bloggen hver dag i desember. Og hvor fikk jeg det fra - jeg som ikke har blogget siden april?! :D
    Men jeg er veldig glad for alle som oppdaterer bloggene sine, om så i rykk og napp. Blogg fyller et rom som instagram, facebook og andre hurtige medier ikke kan konkurrere med.
    Så herlig julepålegg du har laget! Jeg ønsker deg ei fortsatt fin advent:-)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Og fin advent til deg. Vart veldig inspirert av det brukt-innlegget ditt! Litt seint i år, men neste år!

      Slett