tirsdag 23. juni 2020

Hageglede

Lite slår det å gå i hagen og sjå kor det gror og veks!
Akkurat no har eg funne knopp på både erteblost, blomkarse og ringblomst!



Jordbæra har blomster, og små bær.
Georginen er flytta over i ei større kasse med meir jord, og rosebusken eg redda frå den visse død innerst, nederst i bua har snart små roser.

Og det gamle rosentreet har små knoppar som lyser i rosa. Snart blir det roser og lukta av roser og midtsommar og minner.

(Så må vi berre ta med at hagen blir litt dårleg stelt nokre veker, når vi etterkvart reiser på ferie)

Håpet er lysegrønt, seier dei, og då er hagen min fyllt av håp!

1 kommentar:

  1. Jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde en liten hageflekk! Jeg må i stedet nøye meg med krukker og potter på verandaen, men det kan bli frodig der også! :)

    SvarSlett