fredag 29. mai 2020

Hagearbeid

Idag, på fridagen, var planen å plante ut alt eg har sådd inne.
Då trong eg nokre fleire potter, samt jord. Og bambuspinner slik at erteblomstene har noko å vekse oppover på. Så eg var innom Plantasjen, og jammen vart det med ein lavendel også... slike butikkar har ein lei tendens til å friste til meir kjøp enn ein har tenkt.


Vek heime planta eg og bar og flytta og rydda. Godt fornøgd, med jord i på hendene og i panna og håret... Så no har eg blomkarse, erteblomster og ringblomster på terrassen.
Samt georgine frå svigermor, og stemorsblomster som vart sett ut medan det enno var snøstorm.

eg som ønska meg at det måtte lukkast med blomstrane, må seie meg fornøgd inntil vidare! (no treng dei berre varme, vatn og omsorg)


Det viste seg at eg ikkje hadde trengt å kjøpe jord. For vi har akkurat gjort avtale om at vi skulle få tilkjørt meir jord, som erstatning frå kommunen etter ombygging av ein veg bak huset. Den jorda kom idag, akkurat då eg kom heim frå Plantasjen... Omsonst arbeid og utgift der altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar