onsdag 15. januar 2020

Å lese bussruter

Sidan eg starta i ny jobb i august, har eg gått til og frå jobb. Kvar dag! I all slags vær. Det har vore godt (kanskje ikkje alltid klokka kvart på sju om morgonen, men når eg først har kledd på meg og starta å gå, har det vore godt)

Denne veka har ein fot slått seg vrang, og etter turen til jobb igår, innsåg eg at eg måtte ta buss heim. Og idag har eg bussa begge vegar. For ei som er vant til å gå når det passar, så er dette litt vanskeleg. Heldigvis går det buss ofte!
Utsikt får busskur.
Eg meiner det manglar ein buss her.

For i dag tidleg gløymte eg å sjekke klokka og når bussen gjekk, så den gjekk når eg sto på feil side av gata. På tur heim att viste det seg at eg går saktare enn eg trur, og eg såg kun baklysa på bussen då eg kom til busstoppet.
Men eg gir ikkje opp, og prøvar på nytt i morgon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar