mandag 28. oktober 2019

Oktoberslutt

No er straks oktober historie. Idag var det mørkt når eg gjekk til jobb, og mørkt når eg gjekk heim (no skal det seiast at eg satt litt lenger enn vanleg på jobb) Men eg er ikkje så glad for vintertid... eg treng dagslyset!
Sidan bloggen lever litt sitt eige, einsame liv for tida, tek eg eit slags oppsamlingsheat for oktober, og gir deg nokre bilder!

Matpakkelunsj.
Det som er trist om morgonen, smakar
alltid godt til lunsj! Sjølv tørt brød med brunost.

Ut på tur, aldri sur! Og sol! 

Sakte helgefrukost.
Den beste luksusen eg veit
(særleg no når eg står opp kl 6...)

Plutseleg var det frost.
Og ringblomsten måtte gje tapt.

26 år sidan vi gifta oss.

Togtur over Dovrefjell.
Langt der bak er Snøhetta.

Den finsaste utsikta! 
Dukkevogna mi og dukkene fekk
vere med heim att!


Fredagspizza.

Meir tur og meir sol.
Og haustfarger!

Eg har tatt influensavaksine.
Det er jobben, ikkje alderen! 
Oktoberhimmel.
Så glad for kamera på mobilen til å fange
slike øyeblikk


Den første snøen. 
Dette var nokre glimt frå ein hektisk månad! Håper du får ei strålande veke!

1 kommentar:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Hương Lâm chuyên cung cấp bán máy photocopy và dịch vụ cho thuê máy photocopy giá rẻ, uy tín TP.HCM với dòng máy photocopy toshiba và dòng máy photocopy ricoh uy tín, giá rẻ.

    SvarSlett