torsdag 12. september 2019

Å ta seg tid til å sjå

Eg likar å vere ute på tur, men ofte likar eg også presse meg sjølv til kjappe rundar, og ikkje rusle rundt. Trenign og kondis og alt det der.

No har eg vore tvinga til å gå sakte, og då får eg tid til å sjå meg rundt. Det er noko med å ta seg tid, eg skal ikkje love at eg skal gjere det mykje, men litt meir kanskje, for då ser eg og opplever andre ting.






Eg rekk ikkje ta inn alt dette når eg går fort, det får bli ein øvelse å gå saktare... Ekornet eg møtte, hadde ikkje reflektert over å oppleve naturen i meir sakte tempo, så det klarte eg ikkje å fange på bilde!

2 kommentarer:

  1. Og god bedring til deg og, men det virker jo som du er ganske flink til det!

    SvarSlett
    Svar
    1. Veit ikkje om flink er ordet, men eg har jo ikkje virus eller bakteriar eller feber iallfall. Eg har meir sår.

      Slett