mandag 6. mai 2019

Kom mai, du skjønne milde!

For det kunne vore noko, varme, milde maidagar. Der ein ikkje leitar etter vottar, lue, varmare jakke og vintersko... Men vi hadde ikkje skifta til sommardekk på bilen! Det var like greit!

Eit par småglimt frå dei første maidagane:

April ga oss fruktblomstring!

Mai ga oss hagl og snø på taket!

 
Skogen baby!


Winter wonderland 5.mai
Eg gler meg på varme, solfylte dagar. Men det brukar kome ein vinter til, eg veit det, eg berre let meg rive med av den første varmen... Idag har det vore meir sol enn snø, det har vore fuglesang. Det blir sommar (eller helst litt meir vår) og eg får nok sol på kroppen etterkvart. Eg berre ber om at det ikkje blir frost, for kirsebærtreet vi planta i fjor treng lune netter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar