tirsdag 3. juli 2018

On the road

Dei siste tre helgene har vi kjørt til sammen 3000 km. I vekene mellom har vi vore på jobb...
3000 km er ca Trondheim-Nordkapp-Trondheim.







Vi har feire 50 års dag og besøkt svigerinne. Vi har feira St.hans, besøkt svigers og foreldre og feira 60årsdag. Vi har feira 50årsdag, besøkt svigerinne, møtt studiekompis av mannen og vore i begravelse. Det har vore verdt kvar time i bil og kvar kilometer.

50, 60, 70, 80 til og med 110 sone har vi køyrt! Smale vegar, nye vegar, gamle vegar. Det har gått bra. Men yrkessjåfør blir eg aldri! Vi har sett fjell og fjord og skog og skog og skog og møtt så mange bra folk. Vi har gått tur, bada og nytt sola. Elg. Solnedgang (men ikkje med elg) Ete is.

Men no skal det bli godt med nokre bilfrie dagar!

1 kommentar:

  1. Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao sam kupiti kuću. Pokušao sam potražiti zajam od različitih kreditnih tvrtki, privatnih i korporativnih, ali nije išlo, a većina banaka mi je odbila kredit. Ali kako bi Bog htio, upoznali su me s privatnim zajmodavcem koji mi je dao zajam od 90.000 eura i danas imam svoju kuću i vlasnik sam tvrtke i trenutno mi je dobro, ako morate ići na tvrtka za osiguranje zajma. bez kolaterala, bez provjere kreditne sposobnosti, samo 3% kamatna stopa i supotpisnik s boljim planovima i rasporedom otplate, kontaktirajte Davidson Albert Loan (davidsonalbertloan@gmail.com). On ne zna da to radim, ali sada sam tako sretna i odlučila sam dati ljudima više informacija o njemu i želim da ga Bog još više blagoslovi. Možete ga kontaktirati putem njegove e-pošte. davidsonalbertloan@gmail.com

    SvarSlett