torsdag 31. august 2017

Fridag

Eg skulle berre ein liten tur i skogen. Tok med nokre boksar i tilfelle bær (inni meg tenkte eg store mengder blåbær) Tok med litt mat og vatn i tilfelle turen vart litt lenger.
Turen vart litt lenger, eg kunne hatt med meir mat. (Heldigvis finns det butikkar  som sel boller på heimvegen.)  Nokon hadde vore før meg og plukka masse blåbær,  men eg veit om fleire stader med bær,  og skal nok ut igjen. Eg fann bær, altså, den var berre ikkje der eg hadde tenkt. Eg fann litt bringebær. Det er mengder med tytebær, eg skal ut igjen!
Eg åt maten min ved eit stille vatn, eg var ute timevis,  eg kosa meg. Og vart sliten, sjøl om eg ikkje gjekk så fort.



Og alle andre planer for fridagen utgjekk! Klesvask er det forresten mindre av etter at ungane flytta ut.

Og i morgon er det september...

2 kommentarer:

  1. Klesvasken er jo nesten ikke eksisterende uten barn?

    SvarSlett
    Svar
    1. Nesten ikke-eksisterende. Nesten. Men kjøleskapet er fullt lenger enn vanlig!

      Slett