søndag 23. april 2017

Vekestart veke 17

April er ingen månad for pyser! Igår sette vi ut båten, etter vinterlagring på kand. Det var regn og snø og vind, innimellom nokre solstrålar, men generelt vått og hustrig!

Å sitte i bilen og vurdere om ein orkar gå ut og starte på jobben.... 
Båten er i lufta!

Skippern og skuta!

Med båten vel på sjøen, køyrte eg heim bil og hengar, medan mannen cruisa med båten på fjorden. Muleg eg gjorde det beste byttet, været var finare inne med tekoppen i varmen enn ute på fjorden... Der var det vind, snø, hagl, men dei gjekk fleire båtar saman, dei passa på kvarandre.

Greit inne med te og aviser 
Skansen
Admiral og skipper.
Med like jakker! (men betre enn like
grilldressar!)
Alt eg har grudd meg for med utsett av båt, var stort sett vekkasta. Ikkje hadde båten velta i løpet av vinteren(det visste vi, for vi har sett til båten) ikkje mista dei båten ned i flyttinga, med litt hjelp starta motoren som ei klokke og vi hadde ei perfekt landing på båtplassen! No gjenstår å få opp segla, vaske innvendig, flytte inn alt som har ligge heime i vinter, kjøpe ny gassflaske og starte seglsesongen og sjå om vi får gjennomført nokre planlagte tokt. Vi treng berre litt varmare vær...

Det var godt å vakne idag tidleg og tenkje på at no er båten vel plassert på plassen sin i hamna, og då gjorde det ikkje så mykje å vakne med sår hals og med 15 cm nysnø ute.

No er eg klar for vår! Litt meir varme, litt mindre snø og tid til å sitte i hagemøblane som vi tok ut sist helg (men som no er nedsnødde...)

Av hela vår soliga värld 
önskar jag blott en trädgårdssoffa 
där en katt solar sig... 
Där skulle jag sitta 
med ett brev i barmen, 
ett enda litet brev. 
Så ser min dröm ut... 


Edith Södergran 

Det kunne vore fint! 
Utsikt frå frukostbordet. Snø!


(Og litt på sida:

Og takk og pris har vi litt meir peiling på seiling enn i denne sangen :) Ikkje har eg ambisjonar om jordomseiling heller! )

2 kommentarer:

  1. Jeg har ikke peiling på seiling, men jeg ser sjarmen i det altså! Godt at alt gikk bra og dere er kjempefine i like jakker!

    SvarSlett
    Svar
    1. Like jakker er så mye bedre enn like grilldresser(håper jeg) Og jeg trenger litt oppfrisking for å se sjarmen i seiling, men det blir nok bra bare varemn kommer!

      Slett