tirsdag 21. juni 2016

Vekestart veke 25

I helga var vi på konsert med eit kor for å høyre(og sjå) ei niese synge. Det var stas! Litt "memory lane" tilbake til då eg sjølv sang i kor i ungdommen. Fin sang og triveleg stemning. Den eine songen dei som var denne av Ingebjørg Bratland. Dette må vere ein bra sang å ta med inn i ei ny veke!!


Sjå deg for
Kring dine føter
Ville vekster av mange slag
Dei lever i lag
Og her har dei røter
Så sjå, du høyrer med!

For du har både vett nok,
Mot nok og ro nok.
Og du er både bra nok,
Sterk nok og god nok
Du er den blomen du skulle vera
Kom med dine draumar, kom med di tru
For ingen er som du.

Lyng og lauv
Lyser i mot meg
Gjev meg glede og tenner tru
Det same gjer du
Så skund deg og rot deg
Og sjå, du høyrer med!

For du har både vett nok,
Mot nok og ro nok.
Og du er både bra nok,
Sterk nok og god nok
Du er den blomen du skulle vera
Kom med dine draumar, kom med di tru
Eg kan sjå deg
Som en ven i verden
Som ein eg treng her
På denne lange ferden
For eg har sove i vakker seng
Blant ville vekster i blomeeng

For du har både vett nok,
Mot nok, ro nok.
Og du er både bra nok,
Sterk nok og god nok
Ja du er både vett nok
Mot nok og ro nok
Ja du er både bra nok
Sterk nok og god nok
Du er den blomen du skulle vera
Kom med dine draumar, kom med di tru
For ingen er som du

Ingen er som du
Ingen er som du


Og så kan du jo høyre sangen på denne linken frå You Tube!

2 kommentarer: