søndag 9. mars 2014

Vekestart veke 11

Det er vår, folkens! Same om eg syns det er for tidleg, for sjølv om det er feil med påskekjensle om morgonen tidleg i mars, pollenspreiing "all over" og påskemarsipan i butikken(nesten side om side med julemarsipan på salg), kjenner eg det kriblar litt!

For kanskje er det på tide med nye sko? Eg får lyst på klær med lyse, lette farger og byrjar tenkje på kompostbinge og såing av grønsaker (Eg gjekk nemleg på kompostkurs i haust og eg har planer om ein liten kjøkkenhage. Tenåringane snakkar om alt vi skal ha, slik som då dei var små. Jada, spreidd over fleire år hadde vi gulrot i mjølkekartong, sukkererter som voks i krukke på trappa og tomat i krukke på terrassen. Ungdommen lir av sterkt utvikla hukommelsessvikt og trur at slik hadde vi det år etter år, alt alle år! Vakre barndomsminner, sjølv om det er feil, men for å kunne sole meg i glansen som ei super mor, let eg det vere slik som dei huskar det!)
Elles har eg denne veka hatt besøk av prinsessenieser ein ettermiddag, og då må kjem badeendene fram! Denne gjengen syng visst i kor, det er sjefen(også kjent som dirigent) som står framom. Nokre av endene kranglar om plasseringa, og er difor ikkje med på bildet. Katten på golvet er truleg tilskuar og repertoaret var i all hovudsak "Lille Petter edderkopp".

Men altså, vår! Og det krever eit vårdikt

Frøet

Jeg ligger bare her og gror
og drikker vann og spiser jord.
Her er så varmt og mørkt og vått.
Her er så fredelig og godt.

I natt kom regnet lett på tå
og banket ganske sakte på.
Det hvisket til meg: Lille bror,
en vakker dag blir du så stor

at du kan løfte taket vekk.
Og i en bitteliten sprekk
vil hele verden åpne seg
og sola skinne ned til deg

Inger Hagerup 


Elles har eg laga iberisk kylling i helga, det er godt det! Laga i gryta hennar mor, mi gryte altså, kjøpt av meg sjølv, til meg sjølv. Kylling med løk, kvitløk, røkt paprikapulver, sitron, appelsin, potet, olivenolje, rosmarin, salt, pepar. Det var greit å lage, det sto i omnen i 45 min, hadde mykje smak og fall i smak hos alle! Ein vinnar på middagsbordet!
I denne gryta skal det bli mykje god mat!

(og sånn forresten så kjøpte eg nye sko igår! Vårsko! Men dei fanns dessverre berre i blått, ikkje i frisk fersken som eg drøymte om. Veldig fornuftige er dei og, men snart, snart, blir det lette sko med sommarfarger!)

Ha ei strålande veke!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar