tirsdag 10. september 2013

Vekestart veke 37


Klar for vekas ord? Eg har kome litt skeivt ut i det siste, og er stadig for sein...



Privat huskeregel

Du skal ikke klistre fine øyeblikk 
opp på veggene i tankene
og forgylle den med lengselen din.
Du skal kjøre spettet
hardt innunder arrete hverdager
og vippe dem opp.
En etter en.

Det er derfor livet har deg på mannskapslista.

Kolbjørn Falkeid

Livet er ikkje for pyser! 

Det er fine dagar og arrete dagar til alle som vil ha...






















Eg er nok litt prega av å ha alvorleg sjukdom rundt meg på fleire kantar for tida, eg får lyst å rømme unna, dra dyna over hovudet, kjenne på dei fine stundene og fortrenge alvoret. Akkurat no er det mange dagar å ta tak i med spett!! Men eg ser samtidig dei gode, gyldne stundene innimellom. Det er noko å gle seg over.


(og eg har nytt kamera og kjem til å bruke bloggen som teststad for bilder! Bilda her er tekne i hagen idag, hausten kjem snikande, sjølv om det er varme dagar og det kjennes som sommar)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar