mandag 5. august 2013

Vekestart veke 32


Det har vore smått med vekestartinnlegg i sommar, det må vi får ein orden på!! 
I ferien fekk vi eit flott sett med puter og overlaken, med plattsaum, holsaum og monogram. Måtte berre legge det på senga for å sjå kor fint det var. Men noko til kvardagbruk er det ikkje!!! 

Slik ser det ikkje ut til kvardags...
Å legge seg skal vere godt, det skal gje kvile og krefter. Dessverre er det ikkje alltid slik, akkurat no er det fleire som ikkje søv godt rundt meg, og dette verset er til dei:

Når jeg legger meg til hvile,
tretten engler om meg står.
Tvende med min høyre smiler,
tvende til min venstre går,
to på vakt ved hodeputen,
to ved foten dessforuten,
to meg dekker,
to meg vekker,
en meg viser
alle himlens paradiser.
T:Henrik Wergeland
Den nye engelen min, innkjøpt på Moldejazz,
 får vere med dykk inn i natta
(så får det vere at det er fødselsdagen til Ivar Aasen idag, og at eg skulle hatt eit dikt av han på nynorsk... Kanksje neste veke?)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar