lørdag 28. april 2012

Utan mat og drikke

dug heller ikkje eg! Så i dag skal eg matblogge, ialfall prøve. Eg har tatt bileter før og under matlaging, og nesten til maten kom på bordet, men middagsbordet gløymte eg. Jaja...

Vi har hatt bacalao, litt eksotisk og litt barndomsminner. Mamma og pappa skulle kome på middag og eg veit pappa er veldig glad i denne retten. Samtidig er ungane borte, og dei er ikkje så glade i denne rette, perfekt kombinasjon!

Fisken må ligge i vatn ganske lenge før bruk, og det er alltid spennande å smake og prøve å finne ut når den er passe salt. Det er ein rett som må planleggast nokre dagar før, men det er det verdt! Trur eg traff bra med vatninga idag, har minner om ein gong den var altfor salt og eg febrilsk prøvde å vatne ut og gjere den etande rett før gjestane kom.
Så er det resten som skal opp i gryta. Eg huskar aldri kva oppskrift eg brukte sist, så det smakar litt ulikt frå gong til gong. Men olivenolje, tomat, løk, tomatpurè, kvitløk og potet må til. Gjerne bakt paprika, og naturlegvis chili!! Det skal vere sting i gryta! Eg brukte tørka chiliflak, det brukar eg til mykje og har litt kjensle med kor sterkt det blir.
Kokeboka er mest for biletet si skuld!
Så er det berre å finne ei stor gryte og legge godsakene lagvis i:

Og til slutt resten av dei hermetiske tomtane:
Så sto gryta lenge og småputra på komfyren, og eg fekk rydda litt og lese avisa og høyrt radio, som er mine favorittsyslar. Ingen laurdag utan "20 spørsmål", "Kunstreisen" og "Bluesasylet".

Til slutt såg det slik ut i gryta:
Liten prøvesmak og så var det berre å sette gryta på bordet og kose seg!!

Oppskrift sa du? Det er berre å søkje på nettet eller rett og slett slå opp i kokebøker. Mange gamle kokebøker har og denne retten i registeret sitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar