onsdag 22. august 2018

Møblert heim

50 er jo berre eit tal, og ein er ikkje eldre enn ein føler seg. Men mange syns at når ein er 50 år kan ein reknast mellom dei vaksne. Og vaksne folk har jo møblerte heimar?
Kva er ein møblert heim? Eg måtte søke litt på det store nettet, men finn at det er fleire meiningar:

  • Hva har piano og sausenebb til felles? De er ting som bør finnes i et møblert hjem.
  • Du må _hvertfall_ ha piano for å komme fra et "møblert hjem"
  • Det er ikke størrelsen eller "penheten", men at det er piano, fylte bokhyller og dannede mennesker der.

Frå ulike debattforum

Vi har overfylte bokhyller(sjekk), eg har arva sausenebbet til oldemor(og frå mannen si farmor, og vi har sausenebb vi fekk i bryllaupsgåve), om vi er danna får nokon andre svare på, men no har vi iallfall piano.
Eg har kjøpt piano! Plutseleg bestemt, ganske godt gjennomført med musikkjunior som konsulent. Det kom idag. Flyttemennene ville helst ha tatt ut nokre vindu, evt bygd veranda med verandadør. Iallfall bør eg ha det før pianoet skal ut igjen, men no står det her! Kjapp rydding og vasking av kroken før flyttemennene kom, fjerning av møblar, som enno har ei litt udefinert rolle i stova...og vips var vi møblerte!





Eg skal prøve å ta opp igjen gamle kunster, eg blir aldri konsertpianist, men det skal vere bra å trene hjernen. Og det blir nok trening, lese notar, oversette notar til tangentane og få det til å bli ein melodi.

Trur vi definerer oss inn i gruppa "møblerte hjem"! Med musikk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar